giovedì 4 ottobre 2012

Shopping Basket by AdR










COCKTAIL TIME

Dress and Shoes Zara

DAY TIME

Shirt Roberto Collina, Skirt Sonice


APERITIF TIME

Blouse Silvian Heach, Pants Zara and Sandals Zara


Today i went to H&M to see the AdR Collection, in my opinion everything was too much for me like shoes, too fancy and too expensive(boots are around 245 euro) but i loved the orange necklace for 39.95euro that i could see in many magazine.
For 19,95 euro i bought also the same orange earrings like a true "parure"!;-)
Arrived at home i try to create an outfit with new items, what's your favourite?

♥Cocktail time- Day time- Aperitif time♥

Oggi sono stata da H&M per vedere la collezione di AdR, per i miei gusti tutto è veramente molto eccessivo come le scarpe, troppo estrose e costose( gli stivali costano sui 245 euro) ma mi è piaciuta tantissimo una collona dai toni arancio che avevo visto in molte riviste e che ho preso per 39,95 euro.
Per 19,95 euro ho comprato anche gli orecchini e mi sono fatta la "parure"!;-)
Arrivata a casa ho provato a creare degli outfit, qual'è il vostro preferito?

♥Cocktail time- Day time- Aperitif time♥


E voi che ne pensate di questa collaborazione?

Nessun commento:

Posta un commento